KÖLCSÖNZÉS - KÖZVETÍTÉS - KÉPZÉS - FEJLESZTÉS - FEJVADÁSZAT

Order

Gyakran Ismételt Kérdések

Tisztelt Partnerünk!
Kérjük a rendszer használata megkezdése előtt olvassa el rövid ismertetőnket, hogy rendszerünk minden előnyét kitudja használni.

  1. Hogyan leszek munkaadó a rendszerben?
  2. Hogyan tudok állásokat feltölteni a rendszerbe?
  3. Hogyan tudok állásajánlatokat törölni?
  4. Hogyan tudok álláskeresők között keresni?
  5. Mit jelent, hogy az egyes állásajánlataimhoz munkavállalót csatolok/választok?
  6. Hol látom, ha egy hirdetésemhez álláskeresőt csatoltam?
  7. Mi történik, amikor egy álláshirdetésemhez álláskeresőt csatoltam?
  8. Mi történik, ha valaki érdeklődik egy-egy állásomra?
  9. Honnan tudom, hogy van érdeklődő egy-egy állásomra?
10. Hogyan tudok megfelelő, a számomra érdekes munkavállalóval kapcsolatot felvenni?
11. Hogyan jutok hozzá önéletrajzokhoz?
12. Hogyan tudom használni az ügyfélkaput?
13. Mi az az értesítő központ?
14. Hol tudom a profilomat szerkeszteni?
15. Hogyan tudom a profilomat törölni?


 

  1. Hogyan leszek munkaadó a rendszerben? vissza a lap tetejére >>
    Egy általános regisztráció során. Regisztrációkor pár alapadat során a rendszerbe kerül a felhasználó. A megerősítés után a profil szerkesztésben a részletese profil adatok kitöltésével véglegesíti a fiókot. 

    1. lépés-> Válassza ki a regisztráció menüpontot




    2. lépés-> Válassza ki a „Munkáltatóként” lehetőséget



    3. lépés-> Adja meg az alapadatait

    4. lépés-> A „Regisztráció” gombra kattintva küldje el nekünk regisztrációs szándékát



    5. lépés-> A sikeres regisztrációt követően a megadott E-mail elérhetőségére fog kapni egy megerősítő üzenetet.

    6. lépés-> Töltse ki a profil oldalát. Ügyfélkapu/Profil szerkesztése




  2. Hogyan tudok állásokat feltölteni a rendszerbe?  vissza a lap tetejére >>
    Munkaadóként regisztrálva bárki tölthet fel állásajánlatot. Ezt az ügyfélkapun keresztül a hirdetések pont alatt találjuk meg.
    Itt listázódnak a saját hirdetések, itt lehet hirdetést is létrehozni.

    1. lépés-> Válassza az Ügyfélkapu/Hirdetések/Új hirdetés



    2. lépés-> Hozza létre hirdetését

    3. lépés-> A hirdetése létrehozását véglegesítse a lap alján található Hirdetés létrehozása” gombbal „


  3. Hogyan tudok állásajánlatokat törölni vissza a lap tetejére >>
    Fizikálisan törölni hirdetést nem lehet. A hirdetést 2 módon lehet láthatatlanná tenni. Inaktívvá és betöltötté lehet jelölni. Mindkét állapot esetén nem fog a listázásban megjelenni a hirdetés.

    1. lépés-> Ügyfélkapu/hirdetések itt válassza ki azt a hirdetést, amit inaktívvá szeretne tenni. Nyomja meg a hirdetés jobb felső sarkában található „ceruza” jelet. Egy felugró üzenetben „Hirdetés szerkesztése” szöveg jelenik meg.



    2. lépés-> Vegye ki a pipát az Aktív lehetőség mellől.



    3. lépés-à Kattintson a lap alján található „Hirdetési adatok mentése” gombot


  4. Hogyan tudok az álláskeresők között keresni? vissza a lap tetejére >>
    Munkaadóként bejelentkezve a munkavállalók közt kereshetünk. A keresőbe a lényeges paraméterek szerint szűrhetünk.




  5. Mit jelent, hogy az egyes állásajánlataimhoz munkavállalót csatolok/választok? vissza a lap tetejére >>
    Lehetősége van a munkaadónak az előre leszűrt munkavállalókat egy-egy állásajánlatához bekérni. Az adatigénylésnél ki kell választani azt a futó hirdetést, amely kapcsán érdeklődünk a munkavállalók iránt. Az igény beérkezését feldolgozva az ügyfélszolgálatosok felveszik a kapcsolatot a kiválogatott emberekkel, felajánlva az állást. Pozitív visszaigazolás követően az engedély megadható a hozzáféréshez. Így a munkavállaló hozzáfér az állásajánlat teljes leírásához, kapcsolat felvételi adatokhoz. A munkaadó szintén elérheti az álláskereső önéletrajzán a személyes kapcsolat felvételi adatokat. Így közvetlen el tudják érni egymást.

    1. lépés-> A keresőben keressen rá az Ön számára releváns munkavállalóra



    2. lépés-> Kattintson az „Érdekelnek a listában szereplő munkavállalók” gombra



    3. lépés-> A felugró ablakban, csatolja hozzá a munkavállalót ahhoz a hirdetéséhez, amelyikhez szeretné.




  6. Hol látom, ha egy hirdetésemhez álláskeresőt csatoltam? vissza a lap tetejére >>
    Az ügyfélkapun belépve a munkavállaló a hirdetéseinél, hirdetésenként csoportosítva látja a listát. Külön azokat, amiket saját maga kért be, és külön azokat, akik önszántukból jelentkeztek az ajánlatra.

    1. lépés-> Ügyfélkapu/hirdetések



    2. lépés-> Az adott hirdetés jobb oldalán lévő poros gombra kattintson



    3. lépés-> A lehulló listában megtekinthető az adott hirdetéshez csatolt álláskereső




  7. Mi történik, amikor egy álláshirdetésemhez álláskeresőt csatoltam? vissza a lap tetejére >>
    Az igény megjelenik ügyfélszolgálatunknál. Az álláskereső kiértesítésre kerül, hogy érdeklődnek iránta. Az igény feldolgozása során ügyfélszolgálatunk, munkatársaink felveszik a kapcsolatot az álláskeresővel.




  8. Mi történik, ha valaki érdeklődik egy-egy állásomra? vissza a lap tetejére >>
    Hasonló módon, mint amikor a munkaadó kér be munkavállalót, itt is egy igény jelenik meg, csak most a munkavállaló részéről benyújtva. Az eljárás itt is hasonló módon történik.


  9. Honnan tudom, hogy van érdeklődő egy-egy állásomra? vissza a lap tetejére >>
    E-mail és belső értesítés során is értesíthetjük ezekről az igényekről a munkaadót. A jelentkezők listája szintén elérhető az ügyfélkapunk a hirdetéseknél, ahol látszik a teljes jelentkező lista, minden fontosabb adattal.






  10. Hogyan tudok megfelelő, a számomra érdekes munkavállalóval kapcsolatot felvenni? vissza a lap tetejére >>
    Az igény bejelentés után a kapcsolatfelvételt követően, amennyiben pozitívan érdekli a munkavállalót az ajánlat, hozzáférést biztosítunk a kapcsolati adatokhoz. Így a munkavállaló is közvetlen elérheti a munkavállalót, felkeresheti őt. A munkavállalók elektronikus önéletrajzán részletesen látja a munkavállaló kompetenciáit. Ez alapján előzetesen kiszűrheti azokat a munkavállalókat, akik megfelelőek lehetnek az állásra.


  11. Hogyan jutok hozzá önéletrajzokhoz? vissza a lap tetejére >>
    Az önéletrajz elérhető mindenki számára. Hozzáférés hiányában kapcsolat felvételi adatok nélkül láthatóak az adatok. Minden munkavállaló rendelkezik egy elektronikus önéletrajzzal, amit a kitöltött profil adatok alapján kerül összeállításra.


  12. Hogyan tudom használni az ügyfélkaput? vissza a lap tetejére >>
    Minden regisztrált munkaadónak elérhető. Itt van összegyűjtve minden fontosabb funkció.


  13. Mi az az értesítő központ? vissza a lap tetejére >>
    Ez egy belső értesítő rendszer. Pár fontosabb eseményt rögzítünk, hogy későbbiekben esetlegesen át tudja tekinteni időrendben. Extra értesítés, amennyiben az e-mail értesítő nem menne ki vagy nem kapná meg. Az értesítő rendszer még gyorsabb ügykezelést biztosít a felhasználók részére.


  14. Hol tudom a profilomat szerkeszteni? vissza a lap tetejére >>
    Az ügyfélkapun keresztül, a profil szerkesztés menüpont alatt. Itt a profilra jellemző adatok állíthatóak be. A jelszó módosítást a beállítások pont alatt érik el.

    1. lépés-> Ügyfélkapu/Profil szerkesztése





  15. Hol tudom a profilomat szerkeszteni? vissza a lap tetejére >>
    Végleges törlés esetén kérvényezni kell a központi e-mail címen, majd az adminok tiltják a fiókot.
    Inaktívvá szeretné tenni fiókját?

    1. lépés-> Ügyfélkapu/Profil szerkesztése



    2. lépés-> Nyomja meg a „Profilom inaktívvá tétele” gombot